О нас
Президия
Отделы
Старосты
Доска почета
В помощь студенту
Документация
Медиа
 
 
Козырная карта
Victoria Photography
IQ_Planet
Encore dance school
 
 
Скрыть информеры

использовать "Скрыть/показать информеры" для просмотра страниц из сети КПИ без подключения интернета.

 
 

Статистика:

 
 

Мы на карте Интернета

Кликните по домику для поддержки нашего сайта.

 
 

Соц. закладки

Bookmark and Share
 
 

| Мероприятия

 

Конкурс “AI: Tank Battle”

Время проведения:

На базі факультету ФПМ буде проведено конкурс AI: Tank Battle. У цьому конкурсі учасникам буде запропоновано перемогти своїх опонентів, проявивши майстерність програмування і нестандартні інженерні підходи.
Завдання буде полягати у написанні штучного інтелекту (ігрового бота) для танку, що буде знаходитись на віртуальному тривимірному полі бою, обладнаний радаром, швидким двигуном і потужною зброєю. Цей танк, як індивідуально, так і в складі команди, буде протистояти нападу ворогів. Ваші опоненти — інша команда, що складається з танків інших учасників і танків, що керуються вбудованим AI (боти від жюрі). Такі ж боти будуть і у вашій команді.
Ті танки, що проявлять найбільшу ефективність, хитрість, швидкість і звичайно бойову відвагу, очолять список переможців. Це залежить від здатності учасника запрограмувати тактику і стратегію, вкласти свою хитрість у код бота і адекватність поведінки у рішучий момент.
Що надається з боку жюрі
Для досягнення гнучкості і безпеки системи бою, для зняття обмеженнь на мову програмування чи платформу було вирішено використувувати архітектуру клієнт-сервер.
Програма-сервер. Сервер буде в собі вміщати поле битви і алгоритми контролю за перебігом бою. Саме на ньому будуть проводитись всі розрахунки польоту снарядів, переміщення танків, серйозність ураженнь і звичайно буде визначатись хто переміг. Програма буде собою являти TCP/IP сервер, що очікує на підключення заявленої кількості бійців і стартує бій.
Програма-переглядач. Будучи TCP/IP клієнтом, ця програма буде підключатись до сервера і демонструвати перебіг бою. Оскільки графічний інтерфейс — штука потенційого нестабільна, тому переглядач був виконаний у вигляді окремої, мережно відділеної програми. Тому можна не боятись за справедливість і надійність перебігу бою.
Програма-бот від жюрі. Ця програма буде вашим першими опонентом. Запустивши її декілька разів ви зможете протестувати ваш танк вдома на його ефективність проти реального супротивника у будь-якій кількості. Не зважаючи на те, що базовий бот не буде вміти використовувати серйозні тактичні прийоми, але він буде повністю функціональний і на початку буде становити небезпеку, необхідну для відлагодження вашого коду. Але потрібно розуміти, що на конкурсі ви будете стикатися з унікальними ботами інших учасників, дії яких не можна вивчити і передбачити. Будьте готові на все. Код бота жюрі не буде доступний, щоб уникнути copy&paste з малими модифікаціями серед учасників.
Лекції. Буде проведено лекцію, що роз"яснюють принципи роботи з TCP/IP і організацію клієнтського додатку на декількох мовах програмування, наприклад C/C++, Java, C#, Python. Потім буде проведено лекцію, що роз"яснить систему команд сервера, нюанси роботи системи і відповість на питання учасників.
Система буде побудована максимально просто. Не зважаючи на велику кількість часу відведену на виконання завдання, ви зможете зробити танк, що їздить і стріляє у ворога уже за декілька годин.
Призи
iPod nano 5 -покоління
Вимоги для участі
Від учасників потребується лише знання однієї з сучасних мов програмування, прямі руки, світлий розум і ентузіазм. Жодних інших вимог немає. Якщо у вас не має досвіду написання мережевих додатків, то на лекціях буде наведене пояснення як це робити, використовуючи найпопулярніші мови програмування.
Побачимось на конкурсі )))
За підтримки http://www.ciklum.net/
Ciklum : - Одна з найбільших IT компаній України!